![](https://zielonyursus.pl/wp-content/uploads/2024/02/czy-w-SP360-doszlo-do-nieprawidlowosci-1140x641.png)
Czy w Szkole Podstawowej nr 360 w Ursusie dochodzi do nieprawidłowości?
Zostaliśmy zaalarmowani przez rodziców klasy czwartej Szkoły Podstawowej nr 360, że w placówce może dochodzić do łamania praw uczniów. W dniu dzisiejszym skierowaliśmy do dyrekcji szkoły wniosek o udzielenie informacji publicznej. Złożyliśmy również pismo do wiadomości Burmistrza, który reprezentuje samorząd (organ prowadzący).
Zadaliśmy poniższe pytania:
- Czy przyjęty w Szkoły Podstawowej nr 360 w Warszawie plan zajęć lekcyjnych dla klasy czwartej uczącej się na drugiej zmianie przewiduje nieobowiązkową lekcję religii na 10 lekcji, tj. po zakończeniu pracy biblioteki, w której dzieci powinny zostać objęte opieką do czasu rozpoczęcia lekcji 11 z j. angielskiego?
- Czy przyjęty w Szkoły Podstawowej nr 360 w Warszawie plan zajęć lekcyjny dla klasy czwartej uczącej się na drugiej
- Czy teren zewnętrzny szkoły jest stale oświetlony po zmierzchu, aż do zakończenie zajęć i powrotu dzieci do domu?
Czy przyjęty w Szkoły Podstawowej nr 360 w Warszawie plan zajęć lekcyjny dla klasy czwartej uczącej się na drugiej - Ilu uczniów uczęszcza do Szkoły oraz na ilu uczniów szkoła została zaprojektowana?
Wskazujemy m.in. art. 32 Konstytucja Rzeczpospolitej – wszyscy są wobec prawa równi i wszyscy mają prawo do równego traktowania przez władze publiczne (ust. 1). Nikt nie może być dyskryminowany w życiu politycznym, społecznym lub
Poważne traktowanie przez władzę Konstytucji Rzeczpospolitej Polskiej nie polega na trzymaniu jej na półce. Prawdziwy
Liczymy, że dialog z rodzicami i uczniami zostanie nawiązany a zgłoszone problemy rozwiązane. Będziemy do tej sprawy wracać. Przyjrzymy się również jak prawa uczniów są traktowane w innych placówkach.
![](https://zielonyursus.pl/wp-content/uploads/2024/02/ursus-szamoty-podsumowanie-styczen-2024-75x75.png)
![](https://zielonyursus.pl/wp-content/uploads/2024/02/skwer-i-pomnik-tadeusza-kosciuszki-w-ursusie-75x75.png)